مستقل بازیدردنیای بازی·۲ سال پیشخودشناسی در سفر قهرمانروایت محیطی و بصری، طراحی هنری و موسیقی و روند بازی این بازی را به یک اثر هنری کامل تبدیل کرده است. با ما باشید تا دلیل آن را بررسی کنیم.
مستقل بازیدردنیای بازی·۳ سال پیشبازی ویدیویی در جایگاه اثر هنریاین مطلب به این سوال می پردازد که آیا بازی های ویدیویی نوعی از هنر هستند یانه؟
مستقل بازیدردنیای بازی·۳ سال پیشطراحی بازی های idle (بیکار)!!!بازی های بیکار (idle) چه نوع بازی هایی هستند؟هستند؟
مستقل بازیدردنیای بازی·۳ سال پیشزلدا و جنشین ایمپکت بازی های مشابه ولی متفاوتدر این مطلب می خواهیم این سوال را بپرسیم که آیا شباهت های ظاهری دو بازی دلیل می شود آنها را شبیه به هم بدانیم؟
مستقل بازیدردنیای بازی·۳ سال پیشقابلیت فتومُد در بازی های ویدیوییدر بازی های ویدیویی قابلیت فتومُد چه کاربردی دارد؟
مستقل بازیدردنیای بازی·۴ سال پیشبازی فرزندان مورتا در کنار بازی هادِسدرسی که بازیسازهای ایرانی از انتشار دو بازی فرزندان مورتا و هادِس می توانند کسب کنند چیست؟
مستقل بازیدردنیای بازی·۴ سال پیشمن بازیسازم، پس هستمایده های من را برای داستان یک بازی همراه با نکاتی در بازیسازی می خوانید که در پایان من سعی می کنم این مطالب را به یک بازی واقعه ای تبدیل کن…
مستقل بازیدردنیای بازی·۵ سال پیشاستفاده از معماری در داستانگویی محیطیچگونه می توان از معماری برای روایت داستان در بازی های ویدیویی استفاده کرد؟
مستقل بازیدردنیای بازی·۵ سال پیشچگونگی ایجاد حس در بازی های ویدیوییچگونه می توان در بازی های ویدیویی احساس ایجاد کرد؟!
مستقل بازیدردنیای بازی·۵ سال پیشکاربرد معماری در طراحی مراحل بازیچگونه از دید معماری به طراحی مرحله نگاه کنیم؟