ویرگول
ورودثبت نام
دختر مهتاب
دختر مهتاب
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

بهترین پاکسازی دنیا

پرده ی اول :🌺 عید غدیر مبارک 🌺

امشب ، چهارم تیرماه 1403 ، مصاف با شانزدهم ذی الحجه و عید غدیر هست.


پرده ی دوم : اعلام نتایج چالش "بهترین پاکسازی من"

همزمان با شب عید غدیر نتایج چالش "بهترین پاکسازی من" رو اعلام می کنیم.

رتبه بندی پُست های شرکت کننده با نظر هیئت محترم داوران : خانم دهقانی / خانم فائیر / آقای بنی هاشمی

1 - پُست "تقدیم به پدرم و همه سبزپوشانِ زیبایی آفرین" از فاطمه بخشی

2 - پُست "بهترین پاکسازی من" از الهه گلکار

3 - پُست "پیلافر پن : یه خودکار کیان پیدا کردم جادوییه" از حسین

4 - پُست "چسب ِ زخمی برای روح ..." از ghost

5 - پُست "نوشته ای که قرار بود بدون شرح باشد" از مرضیه

6 - پُست "بده بره" از HAYAT

پرده ی سوم : متاسفیم!

متاسفیم برای ویرگولی هایی که در این چالش شرکت نکردند! چرا؟؟؟؟

چون همه ی شرکت کننده برنده اعلام شدند و به هر شش نفر جایزه تقدیم میشه! دست ، جیغ و هورا !!!


پرده ی چهارم : بهترین پاکسازی دنیا 🌿

به امید زیباترین ، بهترین و تاثیرگذارترین پاکسازی دنیا .... اللَّهُمَّ عَجِّل لِوَلِيِّكَ الْفَرَج


پ . ن 1 : امیدوارم در این شب عزیر و مبارک ، بهترین عیدی ها رو از آقا امیرالمومنین علیه السلام ، هدیه بگیریم خصوصا آخر و عاقبت بخیر شدن .

پ . ن 2 : اسپانسر و برگزار کننده این چالش کاربر "خمول" هستند. با آرزوی بهترینها برای این دوست عزیز 💖

پ . ن 2 : برندگان عزیز در اولین فرصت به آیدی من در ایتا پیام بدید و آدرس کامل پستی خودتون همراه با کد پستی و شماره تلفن رو ارسال کنید : @D_Mahtab

چالشبهترین پاکسازی منپاکسازیعید غدیراللهم عجل الولیک الفرج
آزمودم دل خود را به هزاران شیوه / هیچ چیزش بجز از وصل تو خشنود نکرد...خدایا ! خودت منو بپذیر.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید