ویرگول
ورودثبت نام
رضا توکلی
رضا توکلی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

ترجمه فارسی آلبوم جدید «رامشتاین» 2019

هفتمین آلبوم استودیویی گروه آلمانی رامشتاین بعد از انتظار 10 ساله، منتشر شد. این آلبوم هم‌نام با نام گروه بوده و Rammstein نام دارد. این آلبوم شامل 11 ترک است که دو ترک اول پیش‌ از انتشار آلبوم منتشر شده بودند.

ترجمه سه ترک اول کار خودم هست اما باقی ترک‌‌ها رو از کانال تلگرام ایران‌ رامشتاین، اینجا قرار میدم. در ابتدا برای اینکه زودتر ترجمه بشن کارها، خودم دست به‌کار شدم اما اون کانال با چند مترجم زودتر کار منتشر کردن ترجمه‌ها رو. لینک کانال ایران رامشتاین

تو پرانتز هم اینکه ترجمه خودم خیلی خوبه :) شاید بعدا با ترجمه خودم آپدیت کردم.

Rammstein 2019
Rammstein 2019

در ادامه می‌تونید لیست کامل ترک‌های این آلبوم رو مشاهده کنید.

آلبوم رامشتاین 2019

1- آلمان - Deutschland (ترجمه فارسی - رضا توکلی)

2- رادیو - Radio (ترجمه فارسی - رضا توکلی)

3- خودتو نشون بده - ZEIG DICH (ترجمه فارسی - رضا توکلی)

4- خارجی - Ausländer (ترجمه فارسی - ایران رامشتاین)

5- سکس - Sex (ترجمه فارسی - ایران رامشتاین)

6- عروسک - Puppe (ترجمه فارسی - ایران رامشتاین)

7- آن‌چه که من دوست دارم - Was Ich liebe (ترجمه فارسی - ایران رامشتاین)

8- الماس - Diamant (ترجمه فارسی - ایران رامشتاین)

9- دور از... - Weit Weg (ترجمه فارسی - ایران رامشتاین)

10- تتو - Tattoo (ترجمه فارسی - ایران رامشتاین)

11- آلت (تناسلی) - Hallomann (ترجمه فارسی - ایران رامشتاین)

رامشتاینRammstein
نویسنده علاقه‌مند به داستان | سازنده فوربو | https://RezaTavakoli.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید