علیرضا If you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you. Friedrich Nietzsche پستهای علیرضا در انتشارات عتیقه فروشی احساسات سایر پستها در ویرگول علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۴ دقیقه خودمونی ویرگولی | چیز هایی که روحم رو آزار میدن. سانسور شد. اینجا ممکنه از کلماتی استفاده کنم که روحیه لطیف شما رو بخراشه. خلاصه. علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه و تو دست نیافتنی ترین آرزوی منی. اگه زندگی اینقدر کابوس برای من تدارک دیده پس رویا هام چی میشن؟ علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۷ دقیقه همه ی چیزی که من می خوام زندگی اونقدر قشنگه که اگه بشینی پای حرفم فکر می کنی زندگی تیره ست. علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه بدون عنوان (همه جا امن و امانه، ساعت یک نصفِ شبه.) اگه واقعا مخاطب منی میدونی توی این پستا تیتاپ پخش نمیکنم. علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۶ دقیقه 13 دلیل کـامـلا منطقی که بهم اثبات می کنه رد دادم. ضایعس که اسمشو اسکی رفتم، توقع پست با محتوا داری؟ علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه گرگ ها. (دلنوشته) طوفانی درون ذهنم در جریان است، ظاهرم آرام و آسوده خیال به نظر می رسد.... علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه یادداشت | مکالمه بین قلب و مغز [نوشته ستایش] قبل از تکستِ اصلی:یکی دیگه از دوستام هم در همکاریِ ویرگولی با من مشارک... علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۴ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه چرا از افسردگیت رنج میبری؟ خب لذت ببر بیشعور! از رنج های افسردگی و کمک(!)های دیگران.
علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۴ دقیقه خودمونی ویرگولی | چیز هایی که روحم رو آزار میدن. سانسور شد. اینجا ممکنه از کلماتی استفاده کنم که روحیه لطیف شما رو بخراشه. خلاصه.
علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه و تو دست نیافتنی ترین آرزوی منی. اگه زندگی اینقدر کابوس برای من تدارک دیده پس رویا هام چی میشن؟
علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۷ دقیقه همه ی چیزی که من می خوام زندگی اونقدر قشنگه که اگه بشینی پای حرفم فکر می کنی زندگی تیره ست.
علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه بدون عنوان (همه جا امن و امانه، ساعت یک نصفِ شبه.) اگه واقعا مخاطب منی میدونی توی این پستا تیتاپ پخش نمیکنم.
علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۶ دقیقه 13 دلیل کـامـلا منطقی که بهم اثبات می کنه رد دادم. ضایعس که اسمشو اسکی رفتم، توقع پست با محتوا داری؟
علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه گرگ ها. (دلنوشته) طوفانی درون ذهنم در جریان است، ظاهرم آرام و آسوده خیال به نظر می رسد....
علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۳ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه یادداشت | مکالمه بین قلب و مغز [نوشته ستایش] قبل از تکستِ اصلی:یکی دیگه از دوستام هم در همکاریِ ویرگولی با من مشارک...
علیرضا در عتیقه فروشی احساسات ۴ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه چرا از افسردگیت رنج میبری؟ خب لذت ببر بیشعور! از رنج های افسردگی و کمک(!)های دیگران.