ویرگول
ورودثبت نام
Dast Andaz
Dast Andaz
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

اینا رو بخون(۱)

مطالبی هستند که خواندن آنها بر روی نگرش ما در زندگی،تاثیر مثبت دارند و یا ما را به تفکر بیشتر وامی دارند.از این پس،به اقتضای وقتی که دارم و زمانی که در ویرگول صرف می کنم،هر گاه به چنین مطالبی برخورد کنم،آنها را برای شما گزینش و هر از گاهی تحت عنوان«اینا رو بخون»منتشر خواهم کرد.بنابراین:«مطالب انتخابی از سوی حقیر:به هیچ وجه دربرگیرنده ی تمام مطالب خوب و خواندنیِ انتشار یافته در ویرگول،نیستند.»
هدف از این کار:«بی پاسخ نماندن زحمات نویسندگان این پست ها،بهتر دیده شدن آنها و استفاده بهینه از وقت خودم،است.»این پست ها را به ترتیب طول«عنوان»و«نام نویسنده شان»می آورم:

مرداب روح به نویسندگی M.Nasiri

یه اتفاق جالب به نویسندگی Saeedeh

انصافه آخه؟... به نویسندگی armita.frhdi

مواظب همدیگر باشیم به نویسندگی Lia Mii

هنر لطیف نه گفتن به نویسندگی TimeCoach

کتاب امیرکبیر و ایران به نویسندگی mitra.jalalii

تظاهر به دانایی به نویسندگی حسام الدین شمس

روزهای حنایی -155 به نویسندگی سمیه موسی نژاد

تعلق پوچ؛‌افسانه سیزیف به نویسندگی مهدی گوهری

قشنگ ترین فرمول دنیا ! 0.9999 = 1 به نویسندگی پیمان

اینجا مکه، یک روز پس از ظهور به نویسندگی رسول شاکرین

درباره معنای زندگی (بخش نهم) به نویسندگی مجتبی شکوری

کتاب‌خوان 1: کتاب مرده است؟!! به نویسندگی پیمان اسماعیلی

یگانه عادتی که زندگی من را عوض کرد به نویسندگی حمید پهلوان

ترکیب ویرانگر نادانی، خشکه‌ مقدسی و نفاق به نویسندگی کورش هادیان

آرزو دارم که هیچ آدمی مانکن نشه !!!! به نویسندگی محمدامین صباغیان

داستان کوتاه| کوری در پسِ پرده‌ی ادراک حقیقت به نویسندگی احمد سبحانی

مطالبی که از ابتدای ماه بهمن منتشر کردم(به ترتیب انتشار):

ماهنامه ی دست انداز(شماره ی ۱۰)+یک برنده و یک مسابقه

بچه ها محمدرضا هم از ویرگول رفت!

ماجراهای آقای هَدَرزاده!(وی به صف نانوایی می رود!)

گفت و گوهای پراکنده!(چهارده)

حُسن ختام:



اینا رو بخونحال خوبتو با من تقسیم کنویرگولمنتخب مطالب ویرگولویرگول گزیده ها
«دنباله‌‎روِ هرکسی نباش، ولی از هرکسی توانستی یاد بگیر!» آدرس سایت: dastandaz.com | ویراستی: Dast_andaz@ | ایمیل: mohsenijalal@yahoo.com
منتخبینی که شاید الگوریتم ویرگول انتخاب نکند!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید